logo
hamburger

FMTC Safety

FMTC Safety traint duizenden professionals wereldwijd; van windmolens tot offshore en aviation. Concept God ontwikkelde hun nieuwe DNA en volledige rebranding, van strategische sessies tot uitrol op locaties verspreid over vier continenten.

Wereldspeler met een nieuw verhaal

Tijdens het traject ontdekten we wat FMTC écht onderscheidt. Waar concurrenten vooral praten over regels en certificaten, staat hier de mens centraal. Klanten worden 24/7 geholpen, zonder gedoe, met overal dezelfde kwaliteit. Dat werd het fundament van het nieuwe merkverhaal.

Branding & Identity • Branding & Identity • Branding & Identity

Een identiteit die richting geeft

De strategie vertaalde zich naar een frisse, herkenbare identiteit. Het flitsende groen ademt veiligheid en energie. Het nieuwe schildlogo staat niet alleen voor bescherming, maar kan in de branding worden gedraaid en verandert dan in een pijl; een subtiele beweging die vooruitgang en focus laat zien. De identiteit voelt krachtig en toegankelijk, op elke locatie en in elk detail.

De I AM – campagne

In plaats van techniek kozen we voor de eindgebruiker. Professionals in actie; op zee, in windturbines, in omstandigheden waar geen twijfel mag bestaan, worden gekoppeld aan de doorlopende lijn I AM SAFE, I AM SECURE, I AM AWARE. Geen slogan, maar een mindset die laat zien wat FMTC mogelijk maakt.

We’re truly happy with the amazing work of Concept God. Together with the entire Concept God team, we’ve re-imagined the FMTC brand, one that truly reflects who we are today: global, professional, and driven by safety.

Michel Hogervorst, CEO FMTC Safety
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
logo
close