logo
hamburger

Well

Gezond eten is meer dan een trend! Dat bewijzen met onze samenwerking met WELL. Een kleurrijk restaurant, flitsende bezorging.

Gezond eten is meer dan een trend! Dat bewijzen met onze samenwerking met WELL. Een kleurrijk restaurant, flitsende bezorging. Eigenlijk alles wat je mag verwachten van een eigentijds en gezond horecabedrijf. Vanaf dag 1 zijn wij betrokken bij de branding van WELL. En wij zijn altijd erg blij wanneer we onze creativiteit de vrije loop mogen laten…

Branding & Identity • Branding & Identity • Branding & Identity

Bouwstenen voor een sterk merk

Je onderscheiden van de rest is als merk of bedrijf altijd belangrijk. Maar voor een healthy brand als WELL misschien nog wel meer. Want in deze branche lijken alle concurrenten op elkaar. En dat is natuurlijk het laatste dat je wilt! Dus hebben we met Concept God eens goed uitgepakt: Opvallende kleuren, in het oog springende karakters als avocado’s, aubergines en bananen en natuurlijk spelen we ook met de copy. Want de naam leent zich daar ge’WELL’dig voor.

360 graden aanpak

Consistentie is de sleutel tot succes. Dat blijkt ook wel in onze samenwerking met WELL. Door in alle uitingen consequent om te gaan met de brand style laden we het merk optimaal. Dat betekent fysiek in het restaurant, tijdens je online bestelling, de verpakking van je eten en de promotie flyer. Altijd dezelfde sprekende identiteit. En dat werk best WELL…

“Bij de start van Well was ik op zoek naar een creatieve sparringpartner. Bij Concept God wisten ze mijn droom om te zetten in een tastbare identiteit en een creatief concept. Door de flexibiliteit en het vermogen om verschillende richtingen te verkennen had ik de vrijheid om de beste keuze te maken voor mijn project. Dankzij Concept God staat er een sterke identiteit waarmee ik me kan onderscheiden en opvallen.”

Marc van Tilburg, Founder Well
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
logo
close