
Chef on a Mission
Op reis met Chef on a Mission. Chefkok Jeroen reist de hele wereld af op zoek naar de essentie van de 100 populairste gerechten van de wereld. Met als doel dat jij deze gerechten kan bereiden in je eigen keuken. Een bijzondere missie waar we graag deel van uitmaken.


Ervaren en meedoen
Samen met Jeroen en zijn team ging Concept God aan de slag met het uitdenken en positioneren van het merk Chef on a Mission. Zo konden we aan de slag met het ontwikkelen van een pakkende branding en het creëren van een platform waarmee mensen eenvoudig konden meedoen als chef in spé.
On the big screen
De zoektocht en wereldreis van Chef on a Mission leggen we op camera vast voor een prachtige film. We ontwerpen een e-book om potentiële klanten warm te maken voor de missie en we ontwikkelen fraaie grafische stijlen voor de reisverhalen en recepten. Een pakket om van te smullen.

“Concept God heeft een bijzondere combinatie van creatieve eigenzinnigheid en doelgericht communiceren. Ze hebben me erg goed geholpen met het ontwikkelen van het concept ‘Chef on a mission’. Ze wisten mijn visie en wilde ideeën om te zetten in een professionele en onderscheidende huisstijl, video, e-book en website. Boven alles zijn het gewoon hele leuke gasten die echt mooie dingen willen maken.”