logo
hamburger

Chef on a Mission

Op reis met Chef on a Mission. Chefkok Jeroen reist de hele wereld af op zoek naar de essentie van de 100 populairste gerechten van de wereld.

Op reis met Chef on a Mission. Chefkok Jeroen reist de hele wereld af op zoek naar de essentie van de 100 populairste gerechten van de wereld. Met als doel dat jij deze gerechten kan bereiden in je eigen keuken. Een bijzondere missie waar we graag deel van uitmaken.

Samen op een missie! • Samen op een missie!

Ervaren en meedoen

Samen met Jeroen en zijn team ging Concept God aan de slag met het uitdenken en positioneren van het merk Chef on a Mission. Zo konden we aan de slag met het ontwikkelen van een pakkende branding en het creëren van een platform waarmee mensen eenvoudig konden meedoen als chef in spé.

Commercial: Chef on a Mission | De essentie

On the big screen

De zoektocht en wereldreis van Chef on a Mission leggen we op camera vast voor een prachtige film. We ontwerpen een e-book om potentiële klanten warm te maken voor de missie en we ontwikkelen fraaie grafische stijlen voor de reisverhalen en recepten. Een pakket om van te smullen.

“Concept God heeft een bijzondere combinatie van creatieve eigenzinnigheid en doelgericht communiceren. Ze hebben me erg goed geholpen met het ontwikkelen van het concept ‘Chef on a mission’. Ze wisten mijn visie en wilde ideeën om te zetten in een professionele en onderscheidende huisstijl, video, e-book en website. Boven alles zijn het gewoon hele leuke gasten die echt mooie dingen willen maken.”

Jeroen van Ooijen - Chef on a Mission
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
logo
close