logo
hamburger

De Kok Bouwgroep

Concept God is trots op de rebranding van De Kok Bouwgroep, een bouwbedrijf met een rijke historie van 100 jaar en meer dan 100 medewerkers.

Tijd voor een uitstraling die recht doet aan hun ervaring en ambitie. Met een sterke focus op kwaliteit en betrouwbaarheid hebben we een merkidentiteit ontwikkeld die perfect aansluit bij hun motto: ‘Beloven en Waarmaken’.

Branding & Identity • Branding & Identity • Branding & Identity

Van strategie naar sterke branding

Een goede branding begint bij een sterke strategie. Samen met De Kok Bouwgroep hebben we in strategische sessies het DNA van het bedrijf blootgelegd. Wat maakt hen uniek? Hun focus op lange termijn relaties, vakmanschap en transparantie. Dit vertaalden we naar een nieuwe branding die zichtbaar is in alle communicatie-uitingen.

Een mijlpaal van 100 jaar

De rebranding van De Kok Bouwgroep viel samen met hun 100-jarig bestaan. Dit bijzondere moment hebben we aangegrepen om trots te tonen aan medewerkers en klanten. Met een feestelijke lancering werd de vernieuwde uitstraling gepresenteerd, een symbool voor een eeuw vakmanschap en toekomstbestendigheid.

Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
logo
close