logo
hamburger

Holy Moly

Holy Moly is een club, restaurant én experience. Als je binnenkomt, zou je reactie dan ook moeten zijn: ‘Holy Moly’.

Voor Ned Kelly’s zetten we al een sterke merkbeleving neer, maar voor Holy Moly hebben we dat nog even dunnetjes overgedaan. Holy Moly is een club, restaurant én experience. Als je binnenkomt, zou je reactie dan ook moeten zijn: ‘Holy Moly’. Die expressie was precies het gevoel dat we in dit merk wilden leggen. En dat is gelukt!

Holy Moly! • Holy Moly! • Holy Moly!

Uitgesproken creatief

Alles binnen het concept van Holy Moly ademt creativiteit. De uitgesproken kleuren, de artistieke filmpjes en de waanzinnige en meterslange illustratieve muurprints. Maar liefst 30 meter aan muur is ontworpen door onze creatievelingen van Concept God. Van Jimmy Hendrix met een noodlamp-oog en afro van planten tot Charlie Chaplin als streetart over vervallen fabrieksmuren: see it to believe it!

Moodfilm: Holy Moly

The whole shebang

Voor Holy Moly konden we goed los gaan. Niet alleen qua inrichting en look & feel, maar ook de menukaarten, de film, de website en brochures; werkelijk alles sluit aan bij die unieke Holy Moly-vibe. Ga zeker een keer kijken als je met je mond vol tanden wilt staan!

Bekijk de website hier!

“Met Holy Moly begonnen we aan een te gek avontuur. In deze gekkigheid creëerde Concept God stabiliteit en gaven zij het concept een duidelijke richting. Het concept werd compleet doorgevoerd naar interieur, identiteit, website en video. In iedere fase werd met een zeer professionele benadering meegedacht. Bij Concept God druipt de creativiteit ervan af en wordt het doel niet uit het oog verloren.”

Dirk van de Voort, mede-eigenaar Holy Moly
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
logo
close