logo
hamburger

Van Thillo

Puur vakmanschap, dat proef je! In deze zin zit eigenlijk alles waar kwaliteitsbakker Van Thillo voor staat.

Puur vakmanschap, dat proef je! In deze zin zit eigenlijk alles waar kwaliteitsbakker Van Thillo voor staat. De liefde voor het vak, de passie voor het ambacht en bovenal de allerbeste smaak door het gebruik van de puurste ingrediënten. Net als bij Concept God staat bij Van Thillo kwaliteit altijd voorop.

Branding & Identity • Branding & Identity • Branding & Identity

Kers op de taart

Voor Van Thillo zijn wij aan de slag gegaan met een smaakvolle branding. Een merkbeleving die past bij de prachtige producten van deze Belgische bakkerij. Een stijlvol logo en een natuurlijk en rustig kleurenpalet vormen de basis voor de verdere uitrol van deze fraaie branding.

Verdieping binnen de branding

We zijn er trots op dat de merkbeleving van Van Thillo haar vruchten afwerpt. Met onder andere een prachtige lancering van ‘The Art of Macarons’ hebben we bewezen dat we producten uitstekend kunnen uitlichten en een merk als Van Thillo verder kunnen uitbouwen.

“Jaren geleden werd mij duidelijk dat ook marketing een belangrijk onderdeel is van onze bakkerij. Sindsdien ben ik gaan samenwerken met Concept God en dit was vanaf moment één de perfecte beslissing. De vakmensen van Concept God weten wat wij verwachten en slagen er telkens in om de lat nóg hoger te leggen. De samenwerking motiveert ons om het nog beter te doen. Zij brengen ons naar een hoger niveau.”

Eric van Thillo, eigenaar bakkerij Van Thillo
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
Wij vertellen verhalen en creëren digitale belevingen.
logo
close